onsdag den 27. august 2014

Barnedåben :).

D. 16/8-14 blev Mikkel døbt, præsten var ret utraditionel hvilket ikke gjorde noget da de fleste i min familie ikke er store tilhænger af kirke, jeg har for længst gået på kompromi med min mand. Ang kirke, jeg har ikke skrevet om. Dåben endnu da den "evige debat" har fyldt meget og var frustreret over mange folks meninger men de kan rende mig ;).

Tilbage til dåben, var fantastisk! Og Mikkel blev fejret med maner ;). Vi tog røven på dem, og blev velsignet. Vi ville vise hvor stærke vi er og at vores kærlighed kun er blevet stærkere trods nogle udfordringer vi har været igennem. Intet kan skille denne familie ad vi er sammen i tykt og tyndt ;). 

Min søster June var fotograf og fik fanget dette fantastiske billede <3 vores familie stor kærlighed <3. Ville aldrig bytte det for noget vi har kærlighedskrydderiet! 

Jeg går stadig i normal mødregruppe og ser er Mikkel bare Mikkel, det er skønt. Jeg bruger stadig andre forældre der har børn af samme guld, deres erfaringer det skønt.. For hvor skulle jeg kunne finde inspriration ellers der ikke hjælp andre steder at hente, derfor er det så vigtigt at jeg trænger med Mikkel og når han bliver lidt ældre skal vi igang med indlæring gerne tidligst som muligt, men nu må vi se om han synes "lektie leg" er sjovt men heldigvis findes der andre læringer end da jeg var barn :). 

For 2 uger siden ca. D. 11/8 blev Mikkel vejet, til 7,2kg og 65 lang <3.

Store dreng ! 
Mikkel fik mange gode gaver som han synes er så interessante især lamaze og bobbels !! Samt andre gode ting som styrker mortorikken <3. 

Men stor tak til June min ældste søster som tog billedere <3 og tak til mine forældre til hjælp af planlægning og at overskue tingene til festen :D samt tak til alle gæster som var med til dette fine arrangement og rigtig mange tak for gaverne :)!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar