torsdag den 9. oktober 2014

Hvis jeg ikke ser det, hvem sgu så?

Folk har mange meninger om handicappet børn, og nogle har så, SÅ stærke holdninger at de simplehent ikke kunne klare hvis de fik er handicappet barn.

Jeg kan se mig selv for et år siden i de holdninger, hvor jeg dog grimmere mig over jeg var så uvidende hvorfor sætter man sig ikke ind i det før man udtaler sig? Ja jeg har lært noget af at få Mikkel tror også jeg er blevet meget mere rummelig overfor forskelligeheder, jeg elskede "skæve subtenser" i samfundet før ønskede inderligt at arbejde med dem <3. Disse udfordringer og det jeg har lært ved at arbejde med forskellige mennesker takker jeg for :). Men ja, jeg er måske selv en skæv substans i samfundet men hvem vil være som alle andre. 

Men dem der har de holdninger er uvidene, og jeg tror ikke de tænker over hvor meget det såre forældre til et anderledes barn når de siger åh nej godt det ikke er mig! Jeg ville ikke kunne bærer at få sådan et barn... 

Sådan et barn er et barn som alle andre <3. Og man elsker dem på ligefod med alle andre. 

Nej jeg prædiker ikke jeg lærer fra mig? :).

I dagens Danmark står det frit for om mn vil vælge til eller fra. Hvis man opdager det :). 

I denne graviditet, kan jeg ikke lade være med at tænke er det en dreng eller pige? Har det ds? Eller en anden kromosonfejl?  Men ja det gør mig ikke spor jeg er bare skide nysgerig :) og glæder mig. Min læge mistænker tvillinger da mit blodtryk var for lavt 88/73. Og manden og jeg har snakkede om at den ene må da gerne have ds <3. Og ja 3 blebørn er da ingen sag ;). Hehe vi tag der som det kommer <3.  

Det jeg er mest nervøs for er om vi skal indlægges igen efter på neonatal! :/ det min Største frygt ! Jeg glæder mig enlig bare til at føde da det en skøn følelses trods smerter :). 

Mikkel er SÅ dygtig, han er meget ivrig og bliver hidsig når han ligger på maven. Han trille om på siderne da føderale er spændende ! Og når han kommer om på maven kigger han rundt som om hvordan gjorde jeg det? :D 
I øjeblik, er han pylret og er nok ved de tænder  stadig, men vi har fået putte trold igen <3 nøj det er rart <3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar