tirsdag den 2. maj 2017

Alt for længe siden !!

Endelig fandt jeg frem til Koden til bloggen! 


Først en undskyldning! Vi har haft rigtig meget at se til i vores familie, også har jeg haft smidt koden væk og hver gang jeg tænkte på jeg ville ind var det nærmest umuligt! men endelig er jeg tilbage. Ved ikke om jeg nu har tabt folk men det må tiden vel vise. 


Status:

Mikkel blev 3år her for ca. 2 uger siden, tiden er fløjet derudaf! og Lillebror Jonathan er blevet 2år for en uges tid siden.
Vi har haft virkelig travlt med de 2 banditter aka Terroristerne ;), de holder ALLE igang og det er jo så skønt! om en måndes tid venter vi så lillesøsters ankomst, så vi kommer bestemt ikke til at kede os men vi glæder os såå meget! Mikkel er den bedste storebror i verden meget kærlig og vil så gerne hjælpe. han taler med ord og Tegn til tale, han er meget let forstålig og man er virkelig ikke i tvivl om hvad han vil. Han leger meget med ordlyde/ord så det er rigtig skønt vi er ikke i tvivl om han nok skal få sprog! både Jonathan og Mikkel lære meget fra hinanden, Jonathan er en bitte smule længere fremme end Mikkel men det er ikke ret meget så er spændt på hvordan det næste år forløber sig. 
Mikkel går stadig i akasiehuset.
Christian min mand er blevet asfalttør-elev siden, som han trives med. 
Jeg er hjemme sygmeldt/barsel pga. kompliceret graviditet (glæder mig til det er slut) 
Og ja sidste barn! :D. 

Mikkel var ude i vores baghave og plukke æbler og gå rundt med Silke vores hund <3
Han car 2år og 3 mdr. da han gik fordi det vidste sig at hans ankler var meget hypermobile. 
Men nu løber han så også rundt <3 
udover det har han desværre fundet ud af at hans hofte er hypermobil så når han bliver utilfreds kan han finde med at ''knække''/køre lårbenet ud af hofteskålen og knække den.
vi skal snarest til tjek hos en ortopæd vi har fået anbefaldet i odense.

Vi øver Mikkel i at lære at cykle <3 og det går da fint vi skal bare øve! 


Her er et udpluk! Mikkel smed sutten så det fejret vi med Flammen<3, Mikkel går til ridefys hver fredag og ELSKER det. Han elsker dyr, så de skal alle kysse/krammes/nusses

De forskelligefarvede bukser <3 var da vi fejret international Downs Syndrom dag. 
og her er et billede af de 2 brødre hinandens bedste venner og værste fjender ;) :P 



Det var enlig i alt for kort resumé men skal prøve at holde jer posted! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar