mandag den 15. september 2014

Endnu en dag :).

Hvornår er verden blevet så fordømmende? Hvornår er tingene blevet sådan at man ikke må være stolt? Hvornår skete det at folk skal påpege hvad andre gør forkert mens de fremhæver sig selv? 

Jeg må indrømme at jeg er målløs, jeg har være medlem af nogle debatforum på facebook, som både jeg har haft gavn af både støtte og gode råd :). Men fik nok igår, så forlod dem. Jeg vidste stolt Mikkel frem der, også hans nye færdigheder men folk fik ondt i røven og mente vi ikke så Mikkel og tog det i hans tempo.. Mikkel er en fighter hans tempo er 300km i timen, så derfor tag vi den i denne fart. Mikkel elsker at træne han smiler og vil mere :). Mikkel er en dreng der nok skal fortælle os hvad han vil. Han fortæller når han vil ligge og lege selv og ikke være oppe når han vil op siger han til :). Vores fys fortæller os hvordan vi skal træne og vejleder os. Mikkel har så en rigtig god holdning i ryggen så hun foreslog vi skulle øve højstol så han kunne spise og drikke ordenligt og han sidder så flot med hans dyne i ryggen <3. 

Vi er SÅ stolte og ja vi ser Mikkel da vi ser Mikkels potentielle :) og ikke hvad han ikke kan<3. 

Folk siger vi skal passe på med at glæde os da hans udvikling kan gå i stå. Men i hverdagen tag vi den en dag af gangen og ser hvad han vil :).

Men ja på mine dumme dage hvor alt kan skride af h til! Får jeg da mine ture hvor jeg nok også fælder tåre fordi jeg frygter sådan en dag .. Men hvem ville ikke frygte det? 

Men allerflest gange ser vi positivt på det for det skal nok komme det hele :). Vi tvinger han ikke til noget, han vil bare ikke. Ligge og være passiv så hvorfor sgu han også det? :).

Men synes det tanke vækkende at en ung mor gruppe respektere hinanden mere end en gruppe med alle aldre.

På mandag skal vi scannes og se hjerteblink <3 glæder mig bare til termins dato hvor de kan finde den rigtige termin <3 men jeg gætter på omkring midt maj :). Indtil videre skal Mikkel nydes som vi allerede gør og forklædes <3. 

Peace out ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar