onsdag den 10. september 2014

Puuuha og en del yaaay!

Jeg har været influenza ramt startede for næsten 2 uger siden med snot, ondt i halsen hosten.. Nu har jeg hosten og nogen gange snot men de sidste par dage er jeg ramt af hovedepine.. Så kan mærke på min krop den er træt! Nogen gange tænker jeg er det fordi jeg er gravid skal jeg være evig træt til den slutter? Men nej det gider vi ikke jeg skal være på for Mikkel ! Og det er jeg til gengæld tror han får meget opmærksomhed af hans fr og jeg .. Vi er igang med at tilføje gode vaner! Så vi ikle har en dreng som sover hver anden time i 30 min så Idag fik vi ham til at sove i 2 timer sammenlagt!! Han faldt dog i søvn en time efter i 30 min.. Men Hey en fordel 19.15 faldt han i søvn.. Han vågnede 20.15 vi fin han til at sove helt igen kl. 20.50 yay og ikke en lyd siden!! 

Denne sansegynge fik Mikkel i dåbsgave og den kan han lide! :D 

Den vugger han i søvn stor hjælp til forældrene <3. 

Men ja mor kan ikke sove typisk men en af de ting jeg kan huske ved sidste graviditet var rastløs og soveløs sover bedst til en morfar ;).

Men åh nej Mikkel skal vaccineres imorgen mit hjerte græder men det skal jo overstås <3. Seje Mikkel kan klare alt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar