mandag den 30. juni 2014

Lønningsdag = Hyggedag

For første gang siden vi blev forældre, besluttet vi os for at spise frokost på Jensens bøfhus.
Har altid været en stor fan af konceptet, og altid elsket deres nachos!
eller nu er jeg helt vild med mexicansk især nachos ;)
men nu handler det jo ikke om det ;p. 
Mikkel sov i sin barnevogn indtil, vi besluttet os for at tage på jensens. men vi gjorde det alligevel, så modige er vi!
men hold da op et humør han var i ;). han plydret med alt. især den sofa vi sad i, mor tog ham op i kort tid.
og han brokkede sig for han snakkede åbenbart godt med den brune sofa ;). 
(bare rolig jeg har styr på ham)
men her snakker han så med sin nye ven ;)

Men det jeg blev skuffet over med Jensen er de har lavet en dum Deal, for den i Næstved kan man ikke få Coca Cola de har skiftet til pepsi sur røv :(.. 
Men maden var god :D.
Bagefter tog vi lige i fætter BR, og bilka og mikkel blev SÅ forkælet.. 
Mor elsker at shoppe til mikkel <3.
sgu lige prøves, men så´fandt jeg en anbefalding fra kiropraktor hvor de fraråder den da de skal støtte med armene men det gør han så os når han ligger på maven andre steder så nogle gange må vi os have det lidt sjovt ;). 

Lige før han skulle have sin sidste natflaske, gad han ikke ligge ned blev sur og utilfreds.

så var denne løsning i liften, trods af træthed. så ville han gerne kunne se ;). derefter fik han flasken.
og mor her vandt big time :D han faldt i søvn i sin lift.. hvorefter 20 min gylpede han godt nok .. æv æv .
men ja nu sover han igen <3. 

Mikkel vores lille kærlighedsbarn <3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar