tirsdag den 1. juli 2014

Skiftet roskilde ud med baby

I andledning af roskilde festivals uge!
Det var enlig min storesøster, som har været den vilde roskilde festivals gæst i mange år.
Der i år skrev, nu har jeg skiftet Roskilde festival ud med konferance i England.
Så jeg liked statusen, og kommenteret at jeg har skiftet den ud med en baby og det er ikke værst.
Igår følte jeg virkelig true roskilde i en baby ;). 
Han var længe oppe og i hopla spiste massere af mælk!
da jeg trorede han havde bøvset færdig, og han var faldet i søvn på min skuldre tænkte jeg så ligger jeg ham i liften. men den lille mand, vågende så jeg brugte 20 min. på at han faldt i søvn i liften. 

Jeg trorede jeg vandt, indtil jeg hørte ''bøvs'' og splaaaaaash.
ud i hele liften tog ham op, og der kom det igen splaaaaaaash udover mor.. 
det eneste der bare manglede iforhold til roskilde festival.
var alkohol og at han så tissede på mig ;)..

vi gik så i bad, og ikke i fælles bad som på roskilde. 
må indrømme jeg har været på roskilde 2år.
og de ''veninder'' jeg var med fandt jeg ud af ikke var veninder da jeg blev droppet i forhold til de andre veninder de nu havde med sig..

Alligevel er jeg lykkelig over at jeg byttede  Roskilde Festival ud med baby, for baby vare måske ikke i mange år men Baby udvikler sig til et voksent væsen <3 
og deraf har jeg glæde af den kære lille mand i mange flere år 24/7 ;)


Mikkel sover så godt idag, så man bliver lidt rastløs..
Imorgen står den på vejning hos sundhedssygplejersken.
og vi glæder os synes han er blvet meget tung!

Fødselsvægt 3550g - 52cm lang
vægt 1 mdr, 4700g - 56cm lang
vægt 2mdr. 5800g 61cm lang
Vi gætter herjemme på omkring 6-6,2kg
længde? Ja han fylder en natdragt ud i str 68 m. fødder :D


Så tag bare et gæt ;).


Og vil lige sende en hilsen til min ældste og umodenste storesøs <3 som iår er på Roskilde Festival ;)
Håber ikke det regner for meget !
og håber du kan bruge den gave jeg har købt hvis det bliver for varmt!

#SååååVoksen#SletIkkeMisundelig#DeBaderITis#DetErRoskilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar