tirsdag den 8. juli 2014

Hårdt Virkelig hårdt.

Har virkelig en øv dag, tårene triller og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. 
Mikkel smiler ekstremt meget for tiden så det hjælper meget på det.
jeg har dage hvor jeg er træt uoplagt og bander tingene langt væk..
0g de dage kommer der nok nogle af, jeg var i mødre gruppe idag.
og det viser sig at mikkel er lidt længere foran nogle af de andre, det var ikke det vi fik af vide i sin tid.
Vi fik af vide han ville være langsommere, i udviklingen.
Men næ nej ikke endnu,
Jeg frygter at der kommer en dag hvor hans udvikling stopper op.
Selvom jeg godt, ved de lære i deres tempo.
Men man håber vel altid han kan følge med andre?
synes stadig det er hårdt ind imellem at se andre babyer, det er blevet så meget bedre.
Mikkel er jo som de andre, godt nok træner vi ekstremt meget men ja.
det havde jeg nok også gjort hvis han ikke havde det ekstra kromoson.
elsker at lege med ham og hygge/putte.

Idag er vi begyndt på putte træning og det gik super.
ente dog med at smide min bluse ned til ham så faldt han i søvn måske fordi den dufter af mor?

Jeg bruger ekstremt meget tid på nettet og læser artikler omkring DS,
det er givene faldt over en artikle idag om en læge i U.S som overbragte nyheden på en fantastisk måde,¨

vudér selv :)
http://themighty.com/2014/05/you-lucky-dogs-a-dad-reimagines-a-down-syndrome-diagnosis/
de forskellige artikler hjælper mig med at se positivt på tingene.
pånær dem med fosterdiagnostik..


Citatet derfra er så smukt.
Jeg er blevet STOR fan af citater.
As you and he age, you will eventually come to understand that 
he has taught you some of the greatest lessons you ever learned.


Jeg elsker ham højere end livet selv.
Og selvom han har DS.
Glæder jeg mig til at give ham en lille søster/bror.
det sker nok ikke lige nu.
Men når den tid kommer bliver den fanrastisk.


på Torsdag skal Mikkel have sin 3 mdr vaccine og senere skal hans øjne tjekkes.
Da de har en risiko ved at få grå stær i en tidlig alder kryds fingre.
Mikkel har de smukkeste øjne :))

Imorgen har vi en playdate med min veninde og hendes datter Isabella som er 2 mdr ældre end mikkel :),
Her er et billede fra da han var 8 uger :)..
han er ikke til at stå for :))


Ingen kommentarer:

Send en kommentar