torsdag den 17. juli 2014

Fordømmende læger..

Igår var vi på slagelses til høreundersøgelses.
Mikkel kan godt høre ;).
Jeg  var nysgerig om man allerede kunne se om hans øregange var forsnævre allerede.
Lægen, sagde ja det burde man kunne men han er et Downs barn så selvfølgelig har han det.
Jeg blev rasende men behersket mig meget.

Sagde: Mikkel er ret atypisk iforhold til lægebøgerne, Mikkel er MEGET stærk, siger fra og til.
Mikkel er meget fremmelig følger andre børns udvikling.
og som du kan se har de fleste svært ved at se han har DS.
Lægen kiggede på ham og på os, Ja det eneste sted man kan se det er jo øjenene.
lægen kiggede så på hans hænder og de ligner normale børns hænder Mikkel har heller ikke firfingrefugen.
Hvor jeg så siger mellemrummet imellem storetå og langetå er heller ikke særligt stort.
sagde intet om hans vægt men tror godt man kan se han ikke var født undervægtig mors tykke dreng <3.


Da Mikkel så skulle have kigget efter ørene, blev han rasende og jeg skulle holde ham.
Lægen konstateret at han hellere ikke bare accptere tingene.

Håber lidt jeg har rykket hans syn på DS, for 1 barn er ikke ens!
om de har DS eller ej.

Og hvis DK endelig skal gøre noget burde de bruge tid på at lave nye lærebøger ang. DS det kan ikke være rigtigt at når man søger viden at man får de forkerte svar!

Eller at bare fordi man har DS betyder det nødvendigvis ikke at man er syg :)

I forgårs skete der en milepæl hos os mht. Mikkel.
Han sad hos Morfar og kastede sig lidt fremad som om han ville op at sidde.
Og efter sad han op af mor, og gjorde det samme jeg tog fingrene op så han kunne holde om, han træk sig op kort tid af gangen men han gjorde det. 

Mor og far er så stolt af den lille supermand!


Ynglingsbillede af Mine 2 store kærligheder <3.
Agurken er fra min Fars drivhus, som min søster fandt. så vi ville lige skabe str forhold <3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar