onsdag den 30. juli 2014

Et lille smiil :).


Vi har været i mødregruppe Idag, og jeg havde kage med ;). Mmh den var lækker elsker chokoladekage :D.

Far er taget hjem til en ven. Og Mikkel er en bestemt herre der mener der er fest igaden når det kun er mor han har knapt sovet igår.. Og i nat jeg var så noget træt.. Mikkel skal nok fortælle hvad han vil finde sig i... Men heldigvis synes han det var hårdt i mødregruppe og sov fra han havde fået flaske da vi kom hjem, jeg tænke må hellere sove også og det gjorde vi begge fra 15.00-18.00.

Kan dog se Mikkel stadig er træt men vil også gerne have han sover længere end til kl. 5.00 :p har aldrig været A-menneske. 



Selvom min graviditet har været lort havde bække. Løsning kunne knapt gå, begyndende svangerskabsforgiftning, så savner jeg det alligevel så en dag en video fra jeg var gravid og havde filmet at man kunne se spark uden på maven. Lægerne sagde min moderkage var foranliggende og det ikke var sikkert at han kunne sparke igennem så han har altid været stærk ;). Elsker bare at ligge og kigge og snakke med ham. Vi har en børnenes bog :). Til ham ikke den store version selvom jeg gad godt have den helt store :p. 

Men nej så
Må vi bygge ud på den vi har nu ;). Mikkel. Er 4 mdr D. 13/8 og jeg skal til at lave grød glæder mig! Skal nok blive sjovt kan næsten ikke vente! 

Men Gud hvor jeg savner den mave!


Et billede lige før han sgu ud <3. Og havde faktisk mega godt selvtillid på trods af mange føler sig fed :). Gjorde jeg også men synes den var flot <3. Og elskede når han tumlede rundt i den :). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar