mandag den 21. juli 2014

Ergoterapeut = ny viden?

Mikkel fik min mælk i ca 20 dage hvor den sidste uge der kæmpede jeg bravt for at få den op drak ammethe, hvidtøl saftevand og spiste en del for at få mere mælk men så kom der en morgen hvor mine bryster var flade :(. 

Gik rundt med en g-skål nu må jeg leve med en b :((. 

Min mælkeproduktion gik ned pga min psyke med alt vi havde været igennem. 

Så Mikkel blev flaskebarn, da han far er multi-allergiker får Mikkel nutramigen. Profylac spyttede han ud igen! 

Vi var til ergo-terapeut Idag og hun trænede med Mikkel vi gik af vide han havde rigtig godt potienelle pga. Hans meget stærke muskler, Mikkel sluger meget luft når han spiser.  Vi har prøvet pigon, en anden flaske, og vi endte med mam. Som var bedre end de andre.

Hun kiggede på hans mundmotorik, og den var god han suttede optimalt, hans tungebånd er måske lidt stramt, men hun mente ikke det gjore noget. 

Aha så det var derfor, jeg skulle bruge brik. Hvorfor er der ingen der har tænkt på dette? Fordi de mente det var klart med ammebrik fordi han har ds? Argh... 

Nå men hans mundmotorik er god og han er så begyndt at få tænder!! Eller processen er igang allerede hun sagde han var forud med mange ting i forhold til andre børn på hans alder. Hun vidste os nogle forskellige suttehoveder med ventilen på i suttehoveder og den skal vende op mod næsen.Jeg snakkede om at holde hovedet selv, og hun sagde at det skulle nok komme for det hænger ikke og dingler, han tag det fint med op.

Jeg ved det jo godt og ved han har låsning i nakken. Men man bekrymret sig vel altid? Mikkel skal nok udvikle sig og stimulere, stimulere, stimulere. Det er det vi gør synes nogle gange det hårdt at være så meget på!!! 

Men jeg elsker det <3. 

Og har så shoppet dåbsdragt, kasket og seler ;). Kunne ikke lade være!

Shoppet også nye sutteflaske Phillips avent, har brugt dem Idag og indtil videre er vi godt tilfredse :D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar