mandag den 14. juli 2014

skyldfølelses.

Vi var idag hos kiropraktoren, og rigtig nok mikkel havde låsning i ryg og nakke.
hun mente det var pga. den hurtige fødsel.
Kan man så lige sige skyldfølelses gange 1000?
ej ved godt det ikke er min skyld på sådan vis. 
men kan godt tænke øv bøv.. og nu ved vi så hvad børnepengene skal gås til.. 

Men nå ja bare Mikkel får det bedre <3.
Det fik mig til at tænke på da vi fik af vide om hans ekstra kromoson, der følte jeg stor skyld over for min mand at jeg havde forudsaget dette, selvom jeg godt ved at jeg ikke er skyld i det heller.
følte mig bare som et dårligt menneske, at jeg ikke kunne lave  et ordenligt barn.

Men sådan ligger landet ikke for Mikkel er skam ordenlig!
Han har et ekstrakromoson, så jeg har bare gjort det ekstra godt <3. 
og når han smiler til mig varmer det mit hjerte og jeg smiler nogle gange fælder jeg en tåre af glæde.
for han er det bedste der er sket for mig <3.
Ingen kan tage det fra mig.
Folk kan prale om deres dygtige børn, hvor jeg synes Mikkel er endnu mere dygtig.
Han har udfordringer men alligevel klare han den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar